فهرست مطالب

بهترین نوع رنگ برای خانه

Rate this post

بهترین نوع رنگ برای خانه توسط تیم حرفه ای و مجرب ارسباران شامل نقاشی ساختمان مدرسه , ادارات , بیمارستان , شرکت ها , مدرن , ساختمان کارخانجات که طی مراحل آماده سازی، بتونه کاری , پوسته زنی , لکه گیری و رنگ رویه و رنگ زنی دیوارها، سقف و در و پنجره انجام می شود و یکی از کم هزینه ترین و سریع ترین راه ها برای به وجود آوردن فضای جدید در ساختمان , خانه ها و ادارات و مدارس و مجتمع های تجاری اجرای رنگ  بر روی دیوار و سقف ساختمان می باشد. زیرا هر ساختمان یا خانه ای پس از مدتی عادی و کسالت آور می شود. بهترین کار انجام اجرای رنگ زیبا و طبق سلیقه برای ایجاد تغییرات و ایجاد تحول در رنگ و ظاهر فضای داخلی منزل یا ساختمان می باشد. نقاشی در انواع نقاشی رنگ روغنی , نقاشی رنگ پلاستیک , نقاشی رنگ بلکا , نقاشی رنگ اکریلیک می باشد.

 

نقاشی ساختمان و آموزش رنگ آمیزی

 

آموزش مراحل نقاشی ساختمان

۱. تمیز کردن سطوح مثل دیوار و…
۲. اجرای روغن الف
۳. اجرای بتونه
۴. پوسته زنی (سمباده کشی)
۵. آستر اولیه
۶. لکه گیری
۷. سمباده زنی مجدد
۸. آستر دوم
۹. آستر سوم
۱۰. رنگ رویه
۱۱. انتخاب رنگ

 

انتخاب بهترین نوع رنگ برای خانه

در رنگ آمیزی ساختمان باید به این نکته توجه داشته باشیم که انتخاب رنگ مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. انتخاب رنگ در مکان هایی شامل مدرسه , مهدکودک , اتاق خواب کودک , پذیرایی , آشپزخانه , مجتمع تجاری , بیمارستان , مجتمع مسکونه , خانه , اتاق خواب و ادارات متفاوت است. معمولا بهتر است که در رنگ آمیزی ساختمان از چند رنگ تضاد هم در منازل استفاده شود تا بتواند بیشتر جلب توجه کند.

یکی از نکات مهم در نقاشی ساختمان سه بعدی یا معمولی که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد شیوه چیدمان خانه و دکوراسیون , رنگ مبل , ارتفاع سقف , متراژ اتاق , نور و روشنایی و نحوه استفاده از مکان است. همچنین نباید از تاثیر رنگ ها بر روان انسان غافل شوید. چرا که مطالعات نشان می دهد اگر یک انسان در دراز مدت تحت پرتو با رنگی خاص باشد, دیر یا زود روحیاتش به سمت انرژی های نهانی که از رنگ ها ایجاد می شود متمایل خواهد شد.

نقاشی ساختمان در غرب تهران

 

رنگ کاری ساختمان یا کاغذ دیواری

 در این راستا برای پوشش دیوارهای ساختمان خود بسته به سلیقه و احساس خودتان می توانید نقاشی ساختمان یا کاغذ دیواری را انتخاب کنید. تنها تفاوت رایج در اجرای کاغذ دیواری با پوشش های رنگی ساختمان در اجرای آن می باشد. در اجرای رنگ یک نقاش ساختمان نیاز به مهارت و دقت بیشتر نسبت به نصاب کاغذ دیواری دارد. و همچنین هزینه نصب کاغذ دیواری بیشتر از رنگ کاری می باشد.

 

اجرای رنگ برای اتاق خواب

یکی از مهمترین اتاق ها, اتاق خواب است. رنگ آمیزی و نقاشی اتاق خواب , نقاشی اتاق خواب کودک پسر و دختر ,  جایی که ساعات بیشتری از عمر را در آن می گذرانیم. پس در انتخاب رنگ باید بیشتر دقت را داشته باشیم. رنگی که برای اتاق خواب انتخاب می شود. ارتباط مستقیمی با شرایط روحیات ما دارد به صورتی که بعد از انجام کارهای پر استرس در طی روز در اتاق خوابی که با رنگ مورد علاقه مان رنگ آمیزی شده است می توان آرامش را تجربه کنیم.

 

رنگ آمیزی طرح کاغذ دیواری

رنگ آمیزی ساختمان شامل رنگ های کرم , سبز , سفید … به صورت یکنواخت سطح دیوار را پوشش می دهند. معمولا بعد از مدتی با نگاه کردن به این رنگ های یکدست شاید خسته شوید. در مقابل طرح های متنوع کاغذ دیواری آنقدر زیاد است که هر فردی و با هر سلیقه ای می تواند طرحی از کاغذ دیواری را برای حداقل بخشی از دیوار منزل یا محل کار خود انتخاب کند. اما مشکل اینجاست که بسیاری از افراد به علت قیمت بالای اجرای کاغذ دیواری از آن صرف نظر می کنند. اما با وجود غلطک های طرح دار امکان ایجاد طرح های بسیار زیبا و متنوع وجود دارد. و به راحتی می توانید با هزینه کمتری رنگ ساختمان طرح کاغذ دیواری داشته باشید.

 

انتخاب غلطک طرح دار

یکی از راه های رنگ آمیزی منزل می تواند غلطک های طرح دار باشد. جهت اجرای رنگ با غلطک طرح دار ابتدا باید سطح دارای رنگ زمینه باشد. برای این منظور سطح دیوار منزل , محل کار , مجتمع های تجاری و مسکونی .. را به خوبی رنگ آمیزی کنید. رنگ زمینه باید به صورت کاملا حرفه ای توسط نقاش ساختمان مجرب انجام شود. بعد از اجرای رنگ زمینه، غلطک طرح دار را به رنگ مورد نظر آغشته کرده. و یا رنگ را داخل مخزن, غلطک های مخزن دار میریزم ابتدا غلطک را یک دور کامل می چرخانیم. تا غلطک طرح دار کاملا به رنگ آغشته شود و سپس به آرامی غلطک را از بالا در یک مسیر مستقیم به سمت پایین می کشیم. برای استفاده از غلطک های طرح دار حتما باید فرد تجربه کافی داشته باشد.

 

نقاشی ساختمان با غلطک و قلمو

 

 

 

نقاشی ساختمان غرب تهران

ارسباران یک شرکت در زمینه اجرای انواع رنگ های داخلی و نما در تهران دارای نمونه کار و سابقه درخشان آماده عقد قرارداد با شرکت ها , آپارتمان , مدارس و … می باشد.ارائه خدمات در غرب تهران با کیفیت عالی. ( اجرای رنگ آمیزی ساختمان , آپارتمان , داخل منزل …  . محل کار در غرب تهران و تمام نقاط تهران. با انواع رنگ های پلاستیک , روغن , مولتی کالر , اکریلیک , کنیتکس , بلکا … در غرب تهران. اگر نیاز به انجام خدمات در غرب تهران دارید فقط با یک تماس از مشاوره و بازدید رایگان ما برخوردار شوید.

 

نقاشی ساختمان شرق و شمال و جنوب تهران

همچنین انجام خدمات رنگ کاری و اجرای رنگ خانه در شرق تهران و شمال تهران و جنوب تهران با قیمت مناسب انجام می شود. انجام خدمات با کیفیت و اجرای مناسب در تمام نقاط تهران , شهریار و کرج و حومه جهت دریافت اطلاعات تماس اینجا کلیک کنید.

 

اجرای بهترین نوع رنگ ها در ساختمان

رنگ پلاستیک
رنگ روغنی
رنگ مولتی کالر
رنگ بلکا
رنگ جلاء
رنگ ریزین
رنگ کنیتکس
رنگ اکریلیک ( اکرولیک )

 

مزیت رنگ پلاستیک

از مزیت های استفاده از رنگ پلاستیک پوشانندگی بالای آن , اجرای راحت , خشک شدن سریع رنگ , بر پایه آب است , تقریبا بی بو است و ارزان می باشد. نحوه اجرای این رنگ تقریبا مانند اجرای دیگر رنگ ها می باشد. ابتد رنگ را با مقدار مورد نظر آب ترکیب می کنیم و سطح زیر کار را با لایه نازکی از رنگ پلاستیک باید پوشش داده شود. و سپس بتونه کاری و ناهمواری ها و سطح های زائد و زبری های بر روی سطح را برطرف شود .

اگر محل دارای گرد و غبار است حتما با استفاده از پارچه تمیز سطح پاک گردد. سپس به صورت کامل رنگ بر روی دیوار یا سقف اجرا شود. و کار تقریبا تمام است.
در استفاده از این نوع رنگ حتما باید توسط نقاش ساختمان مجرب و حرفه ای محل مورد نظر رنگ آمیزی شود. زیرا در غلیظ بودن رنگ اثر غلطک یا قلم روی دیوار می ماند. و سبب ایجاد مشکل و ظاهر بسیار نامناسب را به وجود می آورد.

 

نقاشی ساختمان با قیمت ارزان

 

انتخاب رنگ روغن

معمولا برای رنگ کاری منازل و ساختمان ها و دیوار هایی که سطح موج داری دارند استفاده می شود. تا موج دیوار نشان داده نشود. از این رنگ به دلیل منعکس کردن نور برای سقف استفاده نمیشود. از مزایای این نوع رنگ می توان به مواردی اشاره کرد. مانند قابل شستشو بعد از خشک شدن می باشد, در مقابل آب مانند عایق عمل می کند, پوشش دهی بالا. معایب رنگ روغن شامل مواردی می باشد. مانند طولانی بودن زمان اجرای رنگ که با توجه به  زمان طولانی خشک شدن هر لایه در کل زمان زیادی نیاز می باشد. در فواصل سرد سال این زمان نیز بیشتر از فواصل گرم سال است. به دلیل استفاده از حلال نفت بوی بسیار نامطبوعی دارد که تقریبا تا دو هفته ماندگار است. استفاده از مواد سمی مانند سرب … که برای محیط زیست بسیار مضر می باشد.

 

انتخاب رنگ مولتی کالر

یکی از رنگ های دکوراتیو می باشد که در مکان های پر رفت و آمد مانند ادارات , مجتمع های تجاری , شرکت ها و لابی و … از رنگ مولتی کالر به دلیل دارا بودن ویژگی های بسیار عالی استفاده می شود. رنگ مولتی کالر در برابر دود و گرد و خاک مقاوم می باشد. و در صورت خراب شدن بخشی از رنگ با کمترین هزینه می توان سطح مورد نظر را ترمیم کرد. رنگ مولتی کالر بدون بو و دارای ضخامت کم و سریع خشک می شود که از مزیت های این نوع رنگ در رنگ کاری ساختمان می باشد.

 

نقاشی ساختمان با کیفیت عالی

انتخاب رنگ بلکا

انجام رنگ کاری ساختمان با رنگ بلکا یکی از بهترین پوشش ها برای دیوار ها و سقف انواع ساختمان های مدارس , هتل ها , بیمارستان ها , مجتمع های تجاری و مسکونی , ادارات , مراکزی تفریحی , خرید , ورزشی می باشد. رنگ بلکا یک پوشش سلولزی می باشد. که از الیاف طبیعی پنبه , رزین سلولزی , انواع افزودنی های تزئینی و آب ساخته شده است و دارای طرح های بسیار زیبا و جذاب می باشد. و اما نحوه اجرای رنگ بلکا, یکی از مزیت های این رنگ نیاز نبودن به زیرسازی می باشد.

 

نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی ساختمان

 

انتخاب رنگ اکریلیک ( اکرولیک )

به طور خلاصه از مزایای رنگ اکریلیک ( اکرولیک ) در نقاشی ساختمان می توان به سازگار بودن با محیط زیست و مضر نبودن برای سلامتی انسان اشاره کرد و همچنین از دیگر مزایای رنگ اکریلیک خشک شدن سریع , قابل شستشو بودن آن , عدم جذب چربی و آلودگی , دوام عالی , مقاوم در برابر رطوبت , اجرا بدون نیاز به ترکیب با حلال آلی , رنگ  اکریلیک یک رنگ بی بو می باشد. و برای سطوح های گچی , سیمانی , آجری , بتونی نیز مناسب است.

 

نقاشی ساختمان با کمترین هزینه

 


  • جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید. (  نقاشی ساختمان و رنگ کاری داخل و نمای ساختمان برای ویلا , منزل , محل کار , مجتمع و ویلای شما. )

       شماره های تماس :  ۰۹۱۲۷۹۲۹۶۸۱ – ۰۹۱۹۵۳۹۷۹۵۸