فهرست مطالب

رنگ جوتن چیست

Rate this post

رنگ جوتن محصول کشور نروژ است این رنگ از سال ۱۳۸۰ در نقاشی ساختمان وارد شده است. این نوع رنگ دارای ۱۶۰۰۰ طیف رنگی در طرح های مختلف می باشد. بنابراین دور از ذهن نیست که هر شخصی با هر نوع سلیقه ای می تواند نوعی از این رنگ را انتخاب کند. با توجه به این که از مزیت های بسیار خوب این رنگ انعطاف پذیری و مقاومت آن است. معمولا از رنگ جوتن در نمای ساختمان استفاده می شود که بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. نقاشی ساختمان با رنگ جوتن از مزیت های بارز پوشش دهی بسیار بالا و پوشش ترک های بر روی سطح برخوردار می باشد. با توجه به شرایط جوی و نوع محیط انتخابی می توانید از رنگ جوتن مربوط استفاده نمایید.

 

خصوصیات رنگ جوتن

۱- مقاوم در برابر هر نوع آب و هوایی یعنی شما به راحتی می توانید در هر جای ایران که هستید از رنگ جوتن برای نمای منزل یا ویلا یا محل کار خود استفاده کنید.

۲- عدم جذب کلراید و دی اکسید کربن

۳- مقاوم در برابر رطوبت که یکی از مزیت های مهم این رنگ به شمار می آید.

۴- دارای بیش از ۱۶۰۰۰ طیف رنگی و طرح های متنوع می باشد.

۵- دارای خاصیت آنتی استاتیک می باشد. یعنی گرد و غبار را به خود جذب نمی کنید. همین امر سبب می شود که با گذشت مدت ها رنگ همیشه تازه بماند.

۶- یکی دیگر از خاصیت های بارز آن قابلیت شستشوی ۱۰۰% می باشد. شاید بتوان گفت این موضوع سبب ماندگاری بالای آن با گذشت سالیان سال می باشد. و دارای نمایندگی ها و شعبه هایی در خارج از کشور و ایران می باشد.

۷- به راحتی می توانید در محیط داخل خانه هم مانند در رنگ آمیزی سقف از آن استفاده کنید.

۸- از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است.

۹- به راحتی می توان با استفاده از این رنگ بافتهای ریز و درشتی را در طرح های مختلف ایجاد کرد.

۱۰- می توانید رنگ جوتن را به راحتی با ابزارهای مختلفی رنگ آمیزی کنید. ابزار های مورد استفاده جهت نقاشی ساختمان با رنگ جوتن می توان شامل غلطک , قلمو , اسپری رنگ آمیزی باشد.

۱۱- مقاومت بسیار قدرتمند و ماندگاری بالا در نتیجه از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

۱۲- اجرای سریع و راحت

۱۳- بدون داشتن مواد سرب و سازگار با طبیعت است. و برای سلامت انسان مضر نمی باشد.

۱۴- عایق حرارتی بسیار مناسبی می باشد.

۱۵- مقاوم در برابر تابش نور خورشید

 

کاربرد رنگ نمای ساختمان رنگ جوتن

به راحتی می توان از رنگ جوتن برای هر نوع سطوحی استفاده کرد. بر روی هر نوع سطحی اعم از سیمانی , بتنی , سیمان شسته , گچی , سنگی , آجری … قابل اجرا می باشد. و مانند عایقی جهت محافظت از سطح ساختمان کاربرد دارد. در حال حاضر این رنگ در تمام نقاط تهران و غرب و شرق و شمال و جنوب ایران کاربرد دارد. با توجه به قابلیت هایی که این رنگ دارد در تمام شرایط جوی سازگار است. و به راحتی می توانید از آن در نمای ساختمان و داخل ساختمان استفاده کرد. از کاربردهای رنگ جوتن در داخل ساختمان , نمای ساختمان های تجاری و مسکونی , منزل , هتل ها , مرکز خریدها , فروشگاه ها … است. به طور خلاصه هم در داخل ساختمان و سقف خانه و محل کار و یا نمای انواع ساختمان کاربرد دارد.

 

چرا باید از رنگ جوتن استفاده کنیم

۱- رنگ جوتن بسیار مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید می باشد و برای نمای بیرونی و خارجی ساختمان کاربرد دارد.

۲- با استفاده از رنگهای بافت دار و یا بدون بافت جوتن می توان طیف رنگی را ایجاد کرد.

۳- برای پوشش دهی ترک های جزئی سطح داخلی و نمای بیرونی ساختمان می توانید از رنگ الاستیک جوتن استفاده کنید. از این جهت قیمت نقاشی ساختمان نیز کاهش پیدا می کند.

 

انواع رنگ نما ساختمان جوتن

از زیر محصولات رنگ نمای جوتن می توان رنگهای ضد حریق جوتن , رنگ اپوکسی , رنگ اتیل سیلیکات , رنگ الاستیک جوتن , رنگ بافت دار , رنگ بدون بافت جوتن ,  رنگ سیلیکونی , رنگ ضد خزه , رنگ پلی اورتان را نام برد.  انواع  رنگ جوتن پایه آب و پایه تینری , رنگ های مقاوم  در برابر مواد شیمیایی , رنگ های  ضد  قارچ  و آنتی باکتریال می باشند.

 


  • رنگ کاری ساختمان و اجرای رنگ نمای ساختمان با کیفیت عالی و توسط تیم حرفه ای. آماده عقد قرارداد در اجرای پروژه های رنگ کاری و نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک , رنگ نما , رنگ جوتن , رنگ مولتی کالر , رنگ بلکا … بر روی انواع سطوح در تمام نقاط تهران و شهرستان های سراسر کشور

جهت اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره و بازدید رایگان از مکان تماس بگیرید.

شماره های تماس :  ۰۹۱۲۷۹۲۹۶۸۱ – ۰۹۱۹۵۳۹۷۹۵۸