فهرست مطالب

رنگ جوتن نمای ساختمان

Rate this post

رنگ آمیزی نمای ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. به همان اندازه که به رنگ های مورد استفاده و با کیفیت داخل ساختمان توجه میکنید. برای نمای ساختمان هم مهم است که از رنگ های جذاب و با کیفیت استفاده شود. رنگ کردن و رسیدگی به نمای ساختمان و هماهنگی با دیگر ساختمان ها و بناها در انسان احساس شادی و انرژی به وجود می آورد. رنگ جوتن نمای ساختمان بهترین رنگ موجود در بازار برای رنگ آمیزی نما می باشد. این نوع رنگ متناسب با هر نوع شرایط جوی و محیطی سازگار است و از مقاومت بسیار مطلوبی برخوردار است. علاوه بر این شما می توانید بر روی هر سطحی اعم از گچی , سیمانی , بتنی , آجری و …. از این رنگ استفاده کنید.

 

قیمت رنگ جوتن نمای ساختمان

قیمت های رنگ جوتن با توجه به مواد تشکیل دهنده و کیفیت متفاوت می باشد. انواع متفاوت از رنگ های جوتن نمای ساختمان در بازار وجود دارند. که هر کدام خصوصیاتی خاصی را دارند. مانند:

رنگ جوتن جوتاشیلد کالر لست که بر پایه آکریلیک خالص و پایه آب است و در مقابل شرایط بد جوی و تابش نور خورشید مقاوم است. همچنین از پوشش دهی بسیار بالا برخوردار است و گردو غبار را جذب نمی کند.

رنگ جوتن جوتاشیلد هریتیج که بر پایه رزین اکریلیک خالص می باشد. و دارای ریز دانه هایی است که می تواند جهت ایجاد طرح های بسیار زیبا و با ماندگاری بالا در نمای بیرونی و خارجی ساختمان استفاده کرد.

رنگ جوتن جوتاشیلد تکسچر یک نوع پوشش اکریلیک است که جهت جلوگیری از ترک های بر روی سطح بتن استفاده می شود. و در نمای ساختمان کاربرد دارد.

رنگ جوتن سیلوکسان پرایمر که بر پایه رزین های آب گریز می باشد. با ظاهری شفاف و بدون رنگ که می تواند که از سازه های در مقابل باران و رطوبت و در نتیجه خوردگی محافظت کند. تا ماندگاری بسیار بالایی داشته باشند.

 

کاتالوگ رنگ جوتن

رنگ های جوتن دارای تنوع رنگی و طرح های مختلفی می باشند. با هر سلیقه ای که هستید به راحتی می توانید. همه رنگ ها دارای کاتالوگ می باشند شما می توانید یکی از انواع رنگ جوتن را از طریق کاتالوگ رنگ ساختمانی انتخاب کنید. نمای خانه یا ویلای شما دقیقا به همان رنگ و طرح توسط نقاشان ساختمان اجرا خواهد شد. جهت مشاهد کاتالوگ رنگ جوتن کلیک کنید.

 


  • نقاشی ساختمان و رنگ کاری نمای بیرونی ساختمان , رنگ آمیزی سقف و دیوارها … به صورت حرفه ای. رنگ کاری انواع ساختمان ها با انواع رنگ های روغنی ساختمان , نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک , رنگ پلاستیک , رنگ بلکا , رنگ مولتی کالر در تمام نقاط تهران و شهرستان ها ( اجرای رنگهای داخل و بیرون ساختمان در کرج , قزوین , تهران , تهرانپارس , سعادت آباد , جنت آباد , پیروزی , صادقیه , شهرک غرب , اصفهان , گیلان , مشهد , کاشان … )

جهت دریافت مشاوره و بازدید رایگان تماس بگیرید و یا جهت اطلاع از هزینه و قیمت نقاشی ساختمان با ما در ارتباط باشید.

شماره های تماس :  ۰۹۱۲۷۹۲۹۶۸۱ – ۰۹۱۹۵۳۹۷۹۵۸