فهرست مطالب

رنگ آمیزی سقف

Rate this post

اجرای رنگ آمیزی و نقاشی سقف ساختمان , سالن پذیرایی , خانه , اتاق کودک , اتاق خواب و شیروانی از جمله بخشی مهمی از رنگ آمیزی ساختمان محسوب می شود. رنگ آمیزی سقف در پروژه نقاشی ساختمان یک بخش سخت و طاقت فرساست و باید با دقت و مهارت نقاش ساختمان انجام شود. معمولا برای رنگ آمیزی سقف در بیشتر مواقع از رنگ سفید به دلیل مزایای که دارد استفاده می شود. رنگ اصلی در اتاق نشیمن منازل یا ادارات به رنگ سفید است و به دنبال آن به دلیل هماهنگی با دیگر اتاق ها سقف را با رنگ سفید نقاشی می کنند. ( شرکت ارسباران دارای سالها سابقه درخشان آماده عقد قرارداد رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان و رنگ نما با قیمت مناسب در تمام نقاط تهران و سراسر ایران )

رنگ آمیزی سقف در تهران

نکاتی که باید در رنگ آمیزی سقف خانه یا منازل مورد توجه قرار بگیرید:

رنگ آمیزی سقف با غلطک یا اسپری؟

یکی از مزیت های رنگ آمیزی سقف با غلطک پوشانندگی قوی رنگ می باشد.شاید این امر در ابتدا مورد توجه قرار نگیرید اما رنگ آمیزی سقف خانه , اتاق خواب , اتاق کودک , سقف پذیرایی , ادارات , مدارس با اسپری رنگ های پایه قبلی را به صورت کامل پوشش نمی دهد. در صورت که استفاده از غلطک در رنگ آمیزی ساختمان سطح بیشتر را پوشش می دهد و راندمان کاری را بسیار افزایش می دهد.

 

استفاده از نردبان به جای چهارپایه

اگر مساحت اتاق زیاد باشد و نیاز به انجام نقاشی یا رنگ کاری به مدت طولانی دارید بهتر است که از نردبان به جای چهارپایه استفاده شود. به این دلیل که استفاده از نردبان نقاش ساختمان خیلی راحت می تواند هر گونه چرخشی را ایجاد کند و مشکلی در اجرای رنگ آمیزی ساختمان نداشته باشد. اما اگر از غلطک استفاده می کنید چون غلطک های رنگ آمیزی ساختمان دارای اهرم های جهت بلند و کوتاه شدن دارند به راحتی می توانید حتی بدون نیاز به نردبان هم کار نقاشی ساختمان را انجام دهید. مگر برای قسمت هایی که قابل انجام کار با غلطک نباشد.
رنگ آمیزی سقف با قیمت مناسب

استفاده از رنگ سفید در نقاشی سقف

در نقاشی سقف ساختمان , سقف خانه , اتاق کودک , سقف اتاق خواب , مدارس , ادارات , مهدکودک , منازل , پذیرایی از رنگ سفید به دلیل مزیت هایی که دارد استفاده می شود. رنگ سفید در رنگ آمیزی ساختمان به دلیل این که منعکس کننده نور می باشد باعث روشن شدن اتاق می شود. بین رنگ سفید مات و براق و ساده بهترین انتخاب رنگ مات می باشد زیرا رنگ براق نور را بیش از حد منعکس می کند و سبب اذیت شدن چشم می شود. یکی دیگر از مزیت های انتخاب رنگ سفید بزرگ نشان دادن و بلند نشان دادن سقف در خانه های کوچک می باشد.

 

رنگ آمیزی سقف به صورت تقسیم بندی

جهت سهولت در اجرای نقاشی یا رنگ آمیزی ساختمان می توانید سقف را به صورت ذهنی تقسیم بندی کرده و سپس اقدام به رنگ آمیزی کنید. اگر مساحت سقف خیلی زیاد می باشد مانند رنگ آمیزی سقف مکان هایی مانند پذیرایی بزرگ , تالارها , ادارات , هتل ها بیمارستان و مهد کودک ها یا مدرسه ها می توانید از لیزر استفاده کنید تا مسیر حرکت را از دست ندهید.

 

انواع رنگ های مورد استفاده در سقف

از انواع رنگ های مورد استفاده در سقف می توان رنگ پلاستیک را نام برد. رنگ های دیگر به دلیل داشتن معایب در سقف استفاده نمی شوند. مانند رنگ روغنی که نور را منعکس می کند بنابراین مناسب نیست. اگر ارتفاع سقف بلندتر از حالت معمول باشد. می توان از رنگ های تیره استفاده کرد. اما اگر سقف کوتاهتر از حد عادی بود. بهتر است از رنگ های روشن و سفید هایگلاس استفاده شود.
با توجه به دکوراسیون داخلی و روانشناسی رنگ ها. اگر در محیط منزل به طور نمونه از ترکیب رنگ های کرم , آبی فیروزه ای , سفید در مبلمان و پرده استفاده می کنید. بنابراین رنگ طلایی برای سقف گزینه مناسبی خواهد بود. تا بتوانید فضای کلاسیک و اشرافی را به وجود آورید. رنگ طلایی یک رنگ بسیار خاص و شیک می باشد. و می تواند فضای دلپذیر را با توجه به رعایت دکوراسیون داخلی به وجو آورد.


  • جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت نقاشی و رنگ آمیزی سقف برای منزل یا محل کار یا ویلای شما لطفا تماس بگیرید.

       شماره های تماس :  ۰۹۱۲۷۹۲۹۶۸۱ – ۰۹۱۹۵۳۹۷۹۵۸