فهرست مطالب

قیمت نقاشی ساختمان

Rate this post

نقاشی ساختمان شامل انجام خدماتی مانند آماده سازی , بتونه کاری , زیرسازی , رنگ زدن انواع بناها , ساختمان ها , مدارس , مهدکودک , خانه , شرکت ها , فضاهای تجاری , مجتمع ها و پذیرایی می باشد که در شرکت ارسباران به صورت مدرن , لوکس و در طرح های مختلف کاغذ دیواری , سه بعدی انجام می شود. و اما عواملی که بر قیمت نقاشی ساختمان تاثیر می گذارند انتخاب رنگ های هستند که مناسب محل مورد نظر و طبق سلیقه شخص تعیین می شوند. جهت دریافت اطلاعات نقاشی ساختمان کلیک کنید.

 

قیمت نقاشی ساختمان در تهران

 

لیست قیمت رنگ کاری

شاید این سوال پرسیده شود که اجرای رنگ متری چند می باشد؟ در تعیین قیمت  مواردی باید در نظر گرفته شوند. مانند قیمت رنگ ( روغن , مولتی کالر , اکریلیک , پلاستیک ) , درجه کیفیت رنگ , ساختمان نوسازی یا ساختمان قدیمی , متراژ ساختمان , زیر کار ساختمان ( کاغذ دیواری , گچ , سیمان , رنگ , آجر , بتون ). جهت تعیین قیمت دقیق اجرای رنگ حتما باید توسط نقاش ساختمان مکان مربوطه بازدید و مورد بررسی قرار بگیرد. معمولا تعرفه قیمت ها در یک رنج قیمت می باشد. اما بسته به سلیقه و کیفیت کار نقاش ساختمان ممکن است. نحوه محاسبه قیمت رنگ کاری کمی متفاوت باشد. علاوه بر قیمت رنگ روغنی , رنگ پلاستیک , مولتی کالر و اکریلیک … یکی از فاکتور های موثر در محاسبه هزینه, دستمزد نقاش ساختمان می باشد. در ارسباران قیمت ها بر اساس نرخ اتحادیه نقاشی ساختمان می باشد. در کل میتوان گفت که هزینه انجام رنگ آمیزی ساختمان نسبت به دیگر هزینه های طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی به صرفه تر و ارزان تر است.

 

انواع رنگ هایی که در قیمت نقاشی ساختمان موثر می باشند

رنگ پلاستیک

رنگ مولتی کالر
رنگ رزین
رنگ روغنی مات
رنگ روغنی براق
رنگ کنیتکس
رنگ بلکا
رنگ جلاء
رنگ بی بو
رنگ اکریلیک

جهت اطلاع از کاربرد رنگها در مکان های مورد نظر کلیک کنید.

 

محاسبه قیمت نقاشی ساختمان براساس متراژ

یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت نقاشی ساختمان مساحت دیوارها و سقف می باشد. این معیار میزان رنگ مصرفی را نیز تعیین می کند. و طبیعتا افزایش رنگ موجب افزایش هزینه نقاشی ساختمان خواهد شد.

 

تاثیر تعداد اتاق در هزینه نقاشی ساختمان

قیمت نقاشی ساختمان نسبت به تعداد اتاق ها متغیر می باشد. به طور طبیعی تعداد اتاق های بیشتر زمان بیشتری را می طلبد. چرا که رنگ آمیزی کردن یک بخش یا مکان یکپارچه در زمان کمتر و آسان تر انجام می شود.

 

قیمت نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی

 

بافت رنگ زیرین

همانطور که میدانید دیوارهای بافت دار و غیر گچی و یا دیوارهایی با ظاهر آجری مقدار بسیار زیادی رنگ را جهت پوشانده شدن میخواهند.

 

انجام خدمات تعمیرات و زیرسازی دیوارها

در برخی موارد به دلیل وجود دو طیف رنگی قدیمی و جدید یا دو رنگ متفاوت نیاز به انجام اصلاحات و زیرسازی و آماده سازی دیوار می باشد. به طور مثال دیوارهایی که مدت زمان زیادی از نقاشی شان گذشته است نیاز به انجام اصلاحات دارند که این مورد نیز یکی از عوال تاثیر گذار در هزینه رنگ آمیزی ساختمان می باشد.

 


  • جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان برای منزل یا محل کار یا ویلای شما لطفا تماس بگیرید.

       شماره های تماس :  ۰۹۱۲۷۹۲۹۶۸۱ – ۰۹۱۹۵۳۹۷۹۵۸