فهرست مطالب

بهترین رنگ اتاق پذیرایی و نشیمن

Rate this post

گاهی این سوال به وجود می آید که علاوه بر نوع رنگ , چه رنگی برای اتاق پذیرایی و یا نشیمن مناسب است؟ برای انتخاب رنگ اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن باید روانشناسی رنگ ها را در نظر داشته باشد و مطالعه کنید. می توان گفت یکی از مهمترین بخش های ساختمان رنگ آمیزی سقف و دیوار های و کف اتاق نشیمن یا پذیرایی می باشد. بنابراین انتخاب یک رنگ مناسب و متناسب با دکوراسیون اتاق یا سالن پذیرایی بسیار مورد اهمیت می باشد.

گرچه رنگهای متفاوتی برای سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن پیشنهاد شده است اما از آنجایی که بیشتر وقت خود را در آن سپری می کنید. پس باید رنگها را بر اساس سلیقه خودتان انتخاب کنید. تا بعدها دچار مشکل نشوید. در ادامه بیشتر در مورد انتخاب رنگ مناسب توضیح خواهیم داد.

 

رنگهای پیشنهادی برای پذیرایی

در نقاشی ساختمان رنگ اتاق های پذیرایی نسبت به رنگ اتاق های خواب بسیار مهم تر می باشند. می توانید رنگ های متفاوتی را برای اتاق پذیرایی خود انتخاب کرده و دکوراسیون داخلی را براساس آن بچینید. مثلا اگر دیوارها و سقف اتاق پذیرایی یا نشیمن را تیره کنید می توانید از پرده ها و یا مبلهای به رنگ روشن استفاده کنید. بهترین رنگ برای دیوارها و سقف سالن های پذیرایی رنگ سفید می باشد. هیچ گاه از مد نمی افتد و همیشه جذابیت خود را دارد. همچنین می توانید هر نوع دکوراسیونی با هر نوع رنگی با آن به کار ببرید. یا می توانید از رنگ خاکستری برای دیوارها و از رنگ سفید برای سقف استفاده نمایید. مبلمان خاکستری یا آبی تیره سرد در این نوع رنگ بهترین انتخاب شما خواهد بود.

یا می توانید از رنگ های شاد تابستانه برای سالن های پذیرایی خود استفاده کنید. مثلا ترکیب رنگ های سبز , زرد و قهوه ای بسیار زیبا خواهد بود. یا از رنگ آبی روشن با آبی تیره استفاده کنید. انتخاب رنگ کرم , گلبه ای و نارنجی از دسته رنگ های شاد می باشند. سبز روشن و زرد و شیری نیز از رنگ های مورد استفاده و محبوب است.

 

رنگ کف اتاق پذیرایی و نشیمن

امروزه برای کف اتاق ها و سالن های پذیرایی از انواع کاشی ها و سرامیک ها و پارکت های ساده و طرحدار استفاده می شود. شما می توانید با توجه به رنگ هایی که در داخل ساختمان استفاده کرده اید. یا رنگی که مورد تایید شما نیز هست در کف اتاق نشیمن استفاده کنید. معمولا رنگ های روشن بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند. یا می توان از کفهای چوبی نیز استفاده کرد. مزیت های کف های چوبی این است که به راحتی می توانند با هر نوع دکوراسیونی مورد استفاده قرار بگیرند. و یک نمای شیک و زیبایی را به وجود می آورد. با این حال انتخاب نوع و رنگ بسته به سلیقه شما می تواند انتخاب شود.

 


  • رنگ آمیزی سالن ها پذیرایی و رنگ آمیزی انواع اتاق ها خواب ساختمان ها , منزل , ویلا ها , محل کار … به صورت حرفه ای و با کیفیت عالی. نقاشی ساختمان با رنگ های اکریلیک , رنگ پلاستیک , رنگ روغنی , رنگ مولتی کالر , رنگ بلکا … برای اتاق خواب و اتاق های نشیمن در تمام نقاط تهران و شهرستان ها. انجام پروژه های نقاشی ساختمان به صورت کلی و جزئی با عقد قرار داد.

جهت اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره و بازدید رایگان از محل تماس بگیرید.

شماره های تماس :  ۰۹۱۲۷۹۲۹۶۸۱ – ۰۹۱۹۵۳۹۷۹۵۸