فهرست مطالب

معرفی انواع رنگ های مربوط به نمای ساختمان

Rate this post

رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان  , نقاشی نمای بیرونی ساختمان , اجرای رنگ نمای بیرونی ساختمان , رنگ آمیزی نمای ساختمان از خدمات رنگ نمای ساختمان محسوب می شوند. نقاشی نمای بیرونی ساختمان براساس رنگ ضد آب ( رنگ اکریلیک ) می باشد. و در صورت ترکیب با مواد سیلیکونی مانند عایق از سطح نمای بیرونی ساختمان در برابر سرما و گرما محافظت می کند.

 

رنگ نمای بیرونی ساختمان در تهران

 

مراحل رنگ آمیزی نمای بیرونی ساختمان

انجام تعمیرات و اصلاحات نمای ساختمان به این صورت که اگر نمای ساختمان کثیف باشد باید حتما شستشو شود یا اگر سنگ نما در حال ریزش باشد. باید به صورت کامل تعمیر شود. در صورت وجود شکاف در نمای ساختمان باید توسط بتونه پر شود. تا زیرسازی به صورت کامل انجام شود. بعد از انجام مراحل گفته شده نوبت به اجرای رنگ نما می باشد.

 

انواع سطوح رنگ نمای بیرونی ساختمان شامل:

  • نمای بیرونی ساختمان
  • نمای سیمانی ساختمان
  • نمای بتنی
  • سطوح و دیوارهای گچی
  • جایگزین رنگ قدیمی
  • رنگ آمیزی نماهای چوبی و ویلا ها

برای رنگ کاری نمای ساختمان باید مصالح مصرفی و شرایط جوی مکان تعیین شده مد نظر قرار گرفته شود. اگر نما سیمانی باشد ابتدا باید به صورت کامل خشک شود و سپس رنگ نما اجرا شود. در غیر بعد از اجرای رنگ نما به دلیل عدم امکان تنفس رنگ پوسته می شود.

 

رنگ نمای بیرونی ساختمان با قیمت مناسب

 

اجرای پوشش سنگدانه بر روی نمای ساختمان سیمانی

امروزه به جای استفاده از نمای سیمانی که به صورت سنتی مورد استفاده قرار میگرفت, از نمای سنگدانه استفاده می شود که نسبت به نمای سیمانی دارای سرعت انجام سریع تر , عمر مفید , تنوع رنگ , قابل شستشو نیز می باشد. اجزای تشکیل دهند اصلی این نوع پوشش شامل سنگدانه های طبیعی به همراه چسب و رزین مخصوص می باشد.

 

بهترین زمان رنگ‌ آمیزی برای بیرون ساختمان

مناسب‌ ترین زمان رنگ‌ آمیزی فصول گرم، مانند تابستان و بهار می باشد , باید اطلاعات کافی از آب‌ و هوای منطقه به دست آورید. حداقل دو تا سه روز باید بگذرد تا رنگ عناصر خارجی کاملا خشک شود.

 

قیمت رنگ آمیزی نما ساختمان

عواملی که در محاسبه هزینه رنگ آمیزی نمای ساختمان موثر می باشند. عبارت اند از :

برای محاسبه هزینه اجرای رنگ نما بعد از به دست آوردن مساحت محل، نوع رنگ انتخابی ( اکریلیک , بلکا , جوتن , روغنی .. ) و برند آن، نیاز به زیرسازی و خدمات دیگر از جمله بنایی و گچ‌کاری و … و البته هزینه خود نقاش را باید در نظر گرفت. بنابراین لیست قیمت نقاشی متغیر می باشد.

 


  • جهت اطلاع از قیمت ها و مشاوره رایگان در مورد نقاشی ساختمان و رنگ نمای بیرونی ساختمان برای منزل یا محل کار یا ویلای شما لطفا تماس بگیرید.

       شماره های تماس :  ۰۹۱۲۷۹۲۹۶۸۱ – ۰۹۱۹۵۳۹۷۹۵۸