فهرست مطالب

رنگ بلکا چیست

Rate this post

رنگ بلکا نوعی پوشش خاص است که  مواد تشکیل دهنده آن از الیاف طبیعی پنبه سلولز می باشد. که به صورت خرد شده و ترکیب شده با رزین های سلولزی و سنگ های تزئینی اجرا می شوند. رنگ بلکا دارای پوشش بسیار قوی می باشد. و ترکها و عیب های روی سطح دیوار را پوشش می دهد. جایگزین مناسبی برای کاغذ دیواری است. از آن جایی که این رنگ دارای رنگ های متنوعی می باشد جلوه و زیبایی خاصی را به نما می دهد. و بر روی تمامی سطوح شیشه , گچ , سیمان , بتن , خاک , فلز , بر روی انواع رنگهای پلاستیک , رنگ روغنی , رنگ اکریلیک , رنگ مولتی کالر … قابل اجراست. همچنین به دلیل خاصیتی که دارد در برابر جذب گرد و غبار مقاومت بسیار بالایی دارد.

 

انواع رنگ بلکا

  • رنگ بلکای ابریشمی

  • رنگ بلکای معمولی

 

کاربرد رنگ بلکا

در حال حاضر از رنگ بلکا در برای پوشش و اجرا بر روی دیوارها و رنگ آمیزی سقف های انواع ساختمان ها تجاری و مسکونی , ویلا ها , هتلها , استودیو ها , منازل , و مرکز های تفریحی , ورزشی … کاربرد دارد. از مزیت بسیار بازر این رنگ نیاز نداشتن به زیرسازی است. و همچنین بر روی هر سطوحی قابل اجراست. اگر ساختمان شما دارای سطوح گچ , خاک , بتن , سیمان … می باشد بدون اجرای رنگ و یا زیرسازی به راحتی می توانید نقاشی ساختمان را با رنگ بلکا انجام دهید. و هزینه رنگ آمیزی را تا حدود بسیاری کاهش دهید. به راحتی می توانید به جای کاغذ دیواری از رنگ بلکا استفاده کنید. که بسیار مقرون به صرفه می باشد.

خاصیت رنگ بلکا باعث شده است بر روی هر سطحی اعم از شیشه , فلز … قابل اجرا باشد. با این که رنگ بلکا بر روی تمامی سطوح آجری , سیمانی , گچی , کاشی , رنگ پلاستیکی و رنگ روغنی قابل اجرا می باشد. اما اگر سطح انتخاب شده نسبت به آب واکنش نشان می دهد حتما باید بر روی محل رنگ روغن و یا تترونیوم رزین اعمال شود. همچنین اگر سطح دارای نم زدگی , کنده شدن , ناهموار بودن و لبه های دیوار دارای نقایص حتما ترمیم و برطرف شود.

نحوه اجرای بلکا بسیار راحت می باشد و با استفاده از ماله بلکا میتوان رنگ را بر روی سطح دیوار انتخابی اعمال کرد. از مزیت های بسیار رایج این نوع رنگ قابل شستشو بودن و عایق در برابر حرارت و رطوبت می باشد. و همچنین به راحتی اگر بخشی از رنگ دچار مشکل شود قابل ترمیم می باشد. با استفاده از رزین ها مخصوص قابلیت ضد آب شدن پیدا می کند.

 

ویژگی های رنگ بلکا

۱- مقاوم در برابر ضربه

۲- عدم نیاز به زیرسازی

۳- پوشش دهی سطح بسیار قوی

۴- پوشاندن ترک ها و عیوب جزئی سطح

۵- قابل اجرا بر روی هر نوع سطحی

۶- قابلیت ترمیم

۷- نداشتن بو

۸- عایق صوتی

۹- مقاوم در برابر حرارت

۱۰- کاهش بازتاب مستقیم نور

۱۱- قابلیت شستشو

۱۲- دارای خاصیت آنتی استاتیک

۱۳- عایق برودت

۱۴- مقاوم در برابر آتش

۱۵- ماندگاری بالا

۱۶- دارای رنگ های متنوع

۱۷- دارای طرح های متنوع

۱۸- کیفیت خوب

۱۹- اجرای رنگ آمیزی با هزینه کمتر

 


  • جهت انجام نقاشی ساختمان با هر نوع رنگی اعم از رنگ روغنی ساختمان , بلکا , مولتی کالر … با ما تماس بگیرید. با انتخاب رنگ از کاتالوگ رنگ ساختمانی همون رنگ بر روی ساختمان شما با کیفیت عالی اجرا خواهد شد.

شماره های تماس :  ۰۹۱۲۷۹۲۹۶۸۱ – ۰۹۱۹۵۳۹۷۹۵۸