فهرست مطالب

رنگ مولتی کالر چیست

Rate this post

مولتی کالر یک رنگ جذاب و بسیار شیک می باشد. که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. رنگ مولتی کالر در نقاشی ساختمان دارای تنوع رنگ های بی نظیر و شکل منحصر می باشد. که باعث شده اشخاص مختلف خواستار استفاده از آن در داخل منزل یا محیط کار خود باشند. رنگ مولتی کالر دارای رگه های رنگی است که با استفاده از اسپری مخصوص اجرای می شود. به دلیل داشتن رنگ های متفاوت و عدم یکرنگی نمای خاصی را به خانه یا محل کار شما می بخشد. اگر از نمای یکدست دیوار های داخل ساختمان خسته شده اید این نوع رنگ بهترین گزینه می باشد. البته رنگ مولتی کالر دارای قابلیت ها و مزیت های فراوانی نیز هست. که مورد توجه بسیاری از عموم قرار گرفته است.

 

رنگ مولتی کالر برای اتاق خواب

انتخاب رنگ اتاق خواب بسته به اتاق خواب بزرگسال , کودک , پسر و دختر … یک امر سلیقه ای می باشد. شما طبق میل خود می توانید هر رنگی را برای اتاق خواب استفاده کنید. از آنجایی که رنگ محیط اتاق خواب باید آرام باشد و یک محیط جهت استراحت است. بهتر است از رنگ مولتی کالر برای اتاق خواب استفاده نشود. زیرا این رنگ دارای تنوع رنگی بسیار بالا و شادی است و توصیه می شود که برای اتاق خواب استفاده نشود.

 

ویژگی های رنگ مولتی کالر

۱- یک رنگ دکوراتیو و تزئینی می باشد.

۲- تنوع رنگی بسیار زیاد

۳- قابل شستشو است.

۴- پوشاننده بسیار قوی برجستگی های سطح دیوار و سقف

۵- بر روی هر سطوحی قابل اجرا می باشد.

۶- اگر بعد از اجرای رنگ مولتی کالر بخواهید سطح دیوار یا سقف را با رنگ دیگری رنگ آمیزی کنید. هزینه زیرسازی و برداشتن رنگ مولتی کالر زیاد می شود.

۷- دارای خاصیت آنتی استاتیک و مقاوم در برابر گرد و غبار

۸- اجرای سریع

۹- اگر بخشی از رنگ بر روی سطح دیوار خراب شود به راحتی قابل ترمیم است.

 

رنگ آمیزی دیوار با رنگ مولتی کالر

رنگ مولتی کالر را نیز می توانید برای دیوار هم استفاده کنید. و معمولا از آن در رنگ آمیزی سقف ساختمان ها زیاد استفاده نمی شود و بیشتر برای دیوار های ساختمان های مسکونی و یا مجتمع های تجاری کاربرد دارد . نمایی بسیار زیبا و دارای تنوع رنگی بالایی را به محیط می دهد. رنگ آمیزی با استفاده از اسپری گان های مخصوص توسط نقاش ساختمان انجام می شود.

 

کاربرد رنگ مولتی کالر در ساختمان

یک رنگ شیک و اسپرت است. که می توانید در فضاهای عمومی و شخصی از این رنگ مولتی کالر استفاده کنید. در داخل ساختمان ها جهت رنگ آمیزی پذیرایی و اتاق نشیمن , منزل , مجتمع های تجاری و مسکونی , راه پله ها , ویلا , فروشگاه ها , ویلاها , اتاق خواب و … می توانید استفاده کنید. و به سقف و دیوارهای منزلتان نمایی زیبا و جدیدی را می دهد. به دلیل چسبندگی بسیار بالا بر روی انواع سطوح های فلزی , گچی , چوبی , پلاستیک , شیشه و … قابل اجرای می باشد.


  • رنگ آمیزی ساختمان و نقاشی ساختمان با انواع رنگ های مولتی کالر , رنگ اکریلیک , رنگ بلکا , رنگ نما , رنگ جوتن , رنگ پلاستیک و … ویلاها , محل کار , خانه , تالار ها , مکان های تفریحی , شرکت ها , ادارات با کیفیت عالی. نقاشی ساختمان به صورت حرفه ای در تمام نقاط تهران و سراسر ایران ( قم , کرج , قزوین , اصفهان , کاشان , مشهد , تبریز … )

جهت دریافت مشاوره و بازدید رایگان و اطلاع از قیمت ها لطفا تماس بگیرید.

شماره های تماس :  ۰۹۱۲۷۹۲۹۶۸۱ – ۰۹۱۹۵۳۹۷۹۵۸