فهرست مطالب

رنگ آمیزی رنگ استخری سفید

Rate this post

بعد از انتخاب نوع رنگ برای استخر از جمله رنگ استخری اکریلیک , نانو , پلیمری و… برای رنگ آمیزی استخر از رنگ سفید نیز می توان استفاده کرد. گرچه رنگ سفید استخری زیاد مورد توجه قرار نگرفته است اما بسیار می تواند کاربردی باشد. به عنوان مثال می توانید برای رنگ آمیزی خط کشی های استخرهای ورزشی و تفریحی از آن استفاده کرد. با توجه به این که انتخاب رنگ استخر کاملا سلیقه ای است ( برای اطلاعات بیشتر به روانشناسی رنگ ها مراجعه کنید. ) اما رنگ سفید هم یک سری مزایای داد. اگر از رنگ سفید در استخر استفاده شود نمایی زیبایی به استخر می دهد. بخصوص اگر از نورپردازی در استخر سفید استفاده شود بسیار زیبا می شود.

 

مزایای رنگ سفید برای استخر

علاوه بر این رنگ آمیزی استخر به رنگ سفید باعث بزرگتر نشان دادن استخر می شود. همچنین می توانید در کنار رنگ های دیگر از رنگ سفید برای طراحی نقش هایی بر روی کف و دیوارهای استخر استفاده کنید. و نقش های بسیار زیبایی را اجرا کنید. با استفاده از این رنگ معماری جدیدی را در استخر منزلتان یا … ایفا کنید.

 


  • اجرای انواع رنگ های استخری ضد جلبک , پلیمری , نانو , اکریلیک , اپوکسی , پایه آب … در پروژه های کلی و جزئی استخر های خانگی , باشگاه ها , مکان های تفریحی , استخر های شنا و حوضچه های پرورش ماهی و موجودات آبزی در تمام نقاط تهران و سراسر کشور ( اجرای رنگ آمیزی استخر ها و حوضچه ها و کانال های آب در استان های اصفهان , گیلان , مشهد , تبریز , آذربایجان و … )

جهت دریافت مشاوره , بازدید رایگان از محل و اطلاع از قیمت های اجرای رنگ استخری تماس بگیرید.

شماره های تماس :  ۰۹۱۲۷۹۲۹۶۸۱ – ۰۹۱۹۵۳۹۷۹۵۸