فهرست مطالب

اجرای رنگ استخری ضد جلبک

Rate this post

معمولا بعد از مدتی استفاده از استخر جلبک هایی در استخر به وجود می آید. که ظاهر استخر خانگی یا ویلا یا … را بسیار ناخوشایند می کند. عواملی مانند نوع آب , میزان وجود املاح و تابش نور آفتاب بر تسریع ایجاد جلبک تاثیرگذار هستند. اما بعد از مدت طولانی به صورت طبیعی جلبک هایی در کف یا دیوارهای استخر تشکیل می شوند. برای جلوگیری و به تاخیر انداختن روند ایجاد جلبک های استخری می توان اجرای رنگ استخری ضد جلبک را انجام داد. این رنگ از موادی تشکیل شده است که قابلیت مقاومت در برابر موجودات زنده و جلبک گریز در استخر را دارا می باشد. همچنین می توانید از لایه آنتی باکتریال نیز استفاده کنید و تا مدت طولانی از رشد جلبک جلوگیری کنید.

اجرای رنگ استخری در انواع مختلفی انجام می شوند. رنگ های ضد جلبک استخر به عنوان آب بند مورد استفاده قرار می گیرد. و به صورت خمیر بر روی سطح کشیده می شود. این خمیر بسیار انعطاف پذیر می باشد و بعد از خشک شدن مانند یک لاستیک کل استخر را آب بند می نماید. همچنین در مخازن برج های خنک کننده جهت جلوگیری از به وجود آمده جلبک و خزه کاربرد دارد.

 

ویژگی های رنگ استخری ضد جلبک

۱- رنگ آمیزی استخر با استفاده از قلم , اسپری , غلطک امکان پذیر است.

۲- بسیار انعطاف پذیر است و مانند خاصیت لاستیکی دارد.

۳- دارای چسبندگی بسیار قدرتمند می باشد.

۴- دارای رنگ بندی های متنوع می باشد.

۵- رنگ استخری ضد جلبک مناسب مصارف کشاورزی , صنعتی و تفریحی نیز می باشد.

۶- آب بند بسیار مناسب برای استخر

۷- جلوگیری از رویش و به وجود آمدن خزه و جلبک

۸- نسب به بقیه رنگ های استخری از جهت اقتصادی به صرفه می باشد.

۹- قابل ترمیم است.

۱۰- مقاوم در برابر حرارت

۱۱- مقاوم در برابر برودت از ویژگی های این رنگ محسوب می شود.

 


  • اجرای انواع رنگ های استخری اکریلیک , ضد جلبک , نانو , پلیمری , اپوکسی و …. برای انواع استخر های خانگی , منازل , تالارها , استخر های شنای ورزشگاه و اجرای رنگ های استخری جهت عایق و آب بندی انواع حوضچه ها و … در تمام نقاط تهران و شهرستان های ایران ( رنگ آمیزی استخر با رنگ استخری ضد جلبک در تهرانپارس , شهرک غرب , سعادت آباد , کرج , هشتگرد , قزوین , البرز , جنت آباد و … )

جهت اطلاع از قیمت ها , ارائه مشاوره و بازدید از مکان به صورت رایگان تماس بگیرید.

شماره های تماس :  ۰۹۱۲۷۹۲۹۶۸۱ – ۰۹۱۹۵۳۹۷۹۵۸