فهرست مطالب

اجرای رنگ استخری اپوکسی

Rate this post

رنگ استخری اپوکسی قابل اجرا در استخر های خانگی , ویلایی و … می باشد. این رنگ که به عنوان عایق در جهت آب بندی استخر کاربرد دارد از خصوصیات بارزی برخوردار است. رنگ استخری اپوکسی بر پایه تینر می باشد و مقدار بسیار زیادی از سطح کف و دیوار های استخر را می توان با آن پوشش داد. به دلیل استفاده از رزین های مقاوم اپوکسی در ساخت این رنگ در مقابل تنش های سازه ای بسیار مقاوم است.

رنگهای استخری اپوکسی به دلیل خاصیت هایی که دارند می توانند در برابر فشارهای مکانیکی و هیدرولیکی مقاومت داشته باشند. اجرای رنگ استخری به عنوان عایق و آب بند مناسب برای استخرها محسوب می شوند. از این جهت مقرون به صرفه است. این نوع رنگ شامل تنوع رنگی بسیار بالا می باشد. بنابراین شما با هر سلیقه ای که هستید می توانید یکی از رنگ ها را انتخاب کنید. همچنین یکی از خصوصیت دیگر این رنگ قابلیت اجرای مستقیم بر روی انواع سطوح سیمانی , بتن و … را داراست. می توانید برای رنگ آمیزی و اجرای رنگ استخری اپوکسی از قلمو استفاده کنید.

 

ویژگی اجرای رنگ استخری اپوکسی

۱- مقاوم در برابر فشارهای مکانیکی و هیدرولیکی

۲- رنگ اپوکسی برای استخر کار عایق را انجام می دهد.

۳- دارای تنوع رنگ بسیار زیاد می باشد.

۴- جهت رنگ آمیزی استخر باید از حلال تینر استفاده شود.

۵- اجرای رنگ اپوکسی استخری برای آب بندی استخر از نظر اقتصادی به صرفه می باشد.

 

قیمت اجرا رنگ استخری اپوکسی

هزینه اجرای رنگ استخر با توجه به هزینه زیرسازی , ترمیم , تمیزکاری … متفاوت می باشد. با توجه به مساحت استخر قیمت نهایی اجرای رنگ استخری اپوکسی تعیین می شود. که بعد از بازدید از مکان توسط نقاش لیست قیمت ها به صورت دقیق به مشتری ارائه می شود.

 


  • مشاوره و بازدید از محل رایگان می باشد. رنگ آمیزی و اجرای انواع رنگ های استخری اکریلیک , پایه آب , نانو , اپوکسی , پلیمری , ضد جلبک … در تهران و کرج و تمام استان های شرق , غرب , شمال و جنوب ایران

شماره های تماس :  ۰۹۱۲۷۹۲۹۶۸۱ – ۰۹۱۹۵۳۹۷۹۵۸